torsdag, augusti 16, 2007

Ja just ja...


...jag har ju faktiskt en blogg. Väldans länge sedan jag levererade något inlägg på denna. Fast det blir liksom aldrig av :)

Jaja, vad händer i mitt liv då helt appropå. Jag är i det närmaste klar med mitt ex-jobb, det saknas bara en karta och lite finlir med layout och dylikt. Innehållet ska väl vara i princip klart. Presentationen kommer att bli av i september, antingen 12:e eller 19:e. Känns lite smånervöst. Brukar sällan bli nervös inför ett föredrag, men nu känns det lite annorlunda. Det är ju trots allt resultatet av 4 års studier :) Sen blir jag magister i markvetenskap :) shit så skoj. Får väl se om jag hittar nåt jobb eller vad som händer sen. En doktorandtjänst kanske vore nåt, men men, jag är nog för dum för d ;)

För övrigt så stundar ju en ny jaktsäsong :) kommer tillbringa hela oktober i de värmländska skogarna :) ska bli skönt. Har planerat att bo i pastorslägenheten i min hemkyrka då. En ganska stor tvåa, så det blir nog bra. Perfekt att kunna gå ner i kyrkolokalen på kvällen och spela gitarr ohämmat utan att behöva tänka på grannar o så.

Det var allt för nu, vi får väl se när nästa uppdatering blir av. Kanske idag, eller nästa år, vem vet.

1 kommentarer:

Blogger Linda sa...

Nej! Mitt otroligt intressanta inlägg försvann. I princip stod det att det va kul med en uppdatering och att jag med spänning väntar på nästa. Kram!

5:05 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida