onsdag, oktober 18, 2006

Skönt


Här till vänster sitter Tigger och gör sig lustig i en hög av tvätt =)

Det var riktigt skönt idag, vi hade redovisning på det tidigare nämnda systematikprojektet och det gick riktigt bra. Vi fick VG på rapporten så det känns skönt att kunna göra nåt bra trots att man inte är så intresserad av ämnet i sig, bra för moralen =) Så nu är det bara en liten bagatell kvar på denna kurs, tentan =) jaja, det ska bli mucho intressant att se hur det går på fredag. Har varit alldeles för lat när det gäller att plugga inför denna tenta, kan ju bero på att jag inte haft tenta sedan januari, så jag har typ glömt bort att man måste tentaplugga =) men men det kanske går ändå.

För övrigt är jag aningen oroad över det väntade intåget av vinterväder, om det fryser på så är det förödande för mitt ex-jobb, så det känns lite osäkert. Jaja, i värsta fall så får jag avbryta fältarbetet och fortsätta till våren. Jag har blivit erbjuden jobb under januari-februari så jag sitter inte i sjön även om jag måste avbryta fältarbetet, men det vore ju enormt tråkigt iallafall.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida