onsdag, januari 09, 2008

Hej hej alla frenetiska bloggläsare :)


Efter påtryckningar av två, vad ska man säga, personer kanske, så sätter jag mig återigen för att skriva ett inlägg i min annars relativt sparsamt använda blogg :) Till höger är en bild på Tigger och hans vansinnigt feta tvillingbror Nisse, ingen sorkbrist i värmlandsskogarna i somras kan jag säga, fast d kanske blir nu framöver när även toppjägaren Tigger flyttat dit. Husse ska inom en snar framtid (nästa vecka) flytta efter sin katt, ska bli väldigt skumt att lämna Umeå, kommer definitivt att sakna alla kompisar här uppe, men livet går vidare och vem vet jag kanske återvänder en vacker dag. Tycker annars att alla jag känner här uppe borde ta o flytta söderut istället, jag menar det är ju mig ni vill träffa ellerhur, så det vore ju passande :) Jaja, hoppas att jag ska hitta nåt jobb där nere, tak över huvudet har jag som nog bekant redan genom min hemförsamling. Snart blir det ju 25års fest också, alla är välkomna förstås. Ojoj, 25 år och ungkarl, kanske ska börja anstränga sig snart :) men men som vi säger i värmland -d orner sä-. Det var allt för denna gången, lev väl
/Chriss

5 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Så sorgligt inlägg...=( Usch va hemskt att du ska flytta...kul för dej såklart, men ändå. Hoppas verkligen att du tar dej upp hit igen, å att vi tar oss ner...
Trivs Tigger bra där nere i skogarna? Han ser lite spä ut brevi Nisse...dags å lära sej fixa eget käk kanske? Husse är nog för snål med maten... ;)
Kram

9:25 em  
Anonymous Anonym sa...

Å så råkar jag skriva anonymt igen...tattare!

(winnerbäck vann förresten en grammis för årets låt: om du lämnade mej nu)

9:26 em  
Blogger Lina sa...

åh men du, det vr ju såå längesen vi sågs, å nu torde det ju inte bli mer frekvent :( men hoppas du får jobb å att allt löser sig...ungkarlslivet å allt ;)

kram!

9:28 em  
Anonymous Anonym sa...

Men du, nu får du faktiskt ta å uppdatera lite oftare, nu när vi inte ses! Jag vill veta vad som händer hos dej! =)

8:09 em  
Anonymous Anonym sa...

Asså, nu äre verkligen dags att du bloggar, eller åtminstonde loggar in på msn!

8:13 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida