fredag, september 11, 2009

Lite vanlig allmän lagning

Tidiga sommaren i Lesjöfors, står vid Dalkarlsjön
o njuter :)


Mitt kök efter ommålningen, ble ju rätt bra.
Känner ni igen er :)


Kusin Rebecca o Joakims aningen lilla stuga :)
Dom ska ställa ditt en färdig del på 200kvadrat
sen så då blir d ju stort.


Kusin Kristins gubbe samt Rebecca o Joakims
Bulldog :)


Den snygga Scanian jag rullar med på praktiken,
lyckades blunda så jag ser ju totalt mongo ut,
men d kan inte hjälpas :)


Var ju tvungen o filma Bulldogen när han sover,
skön hund :)

By request blev det ett litet inlägg, ni vet ju det mesta man behöver veta om mig (galen och flyttbenägen) så det blev lite bilder bara. Se o njut :) Om du som jag o min familj e lite galenskaparna-tokig så förstår du titeln på inlägget oxå :)

5 kommentarer:

Anonymous Linda sa...

wow...du kan verkligen det här med att överraska! det där köket är i lesjö antar jag, du bodde väl i korridor nu?

8:32 em  
Anonymous Chriss sa...

Stämmer bra d, så d får du ju se i december :)

7:16 fm  
Anonymous Linda sa...

du tar precis som jag förgivet att det blir av alltså! underbart!!

9:21 em  
Blogger Linda sa...

du, här händer det verkligen inte mycket. hallå (hallå hallå hallå) tomt å ekande...inte bra!

1:03 em  
Blogger Linda sa...

Om du håller ut lite till så är du nästan rätt i tid med det här inlägget...om man bortser från årtalet alltså...*mutter*

9:57 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida